<ادعای تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره "تصمیم اوباما در 48 ساعت آینده"
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 549
نویسنده : کامران وزیری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه لبنانی النشره، خبرنگار کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی از واشنگتن مدعی شد: "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا در ساعات آتی تصمیم حمله به سوریه را به طور نهایی اتخاذ می کند.

بنابراین گزارش، حمله آمریکا به سوریه تا حدی زیادی نمادین خواهد بود، بر توازن قوا در جنگ داخل سوریه تاثیر مستقیم نمی گذارد.

این شبکه صهیونیستی با اشاره به ائتلاف آمریکا، انگلیس و فرانسه با حمایت ترکیه و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و اردن از حمله به سوریه مدعی شد: تصمیم حمله به سوریه حداکثر تا 48 ساعت دیگر گرفته می شود.

در همین راستا ژنرال "مارتین دمپسی" رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا هم اکنون در اردن حضور دارد و نشستهایی را با همتایان عرب خود برگزار کرده است. اوباما نیز این تصمیم را پس از مذاکرات جدی با روسای جمهور فرانسه و انگلیس عملی کرده است.

این در حالی است که امروز "کارلا دل پونته" عضو ارشد کمیته تحقیق سازمان ملل درباره استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه تاکید کرد: گفته های بازماندگان قربانیان حمله شیمیایی به منطقه الغوطه به طور حتم نشان می دهد که گروههای مسلح از تسلیحات شیمیایی استفاده کرده اند و دولت سوریه هیچ جنایتی مرتکب نشده است.

مخالفان سوری در حالی ادعای استفاده ارتش سوریه از تسلیحات شیمیایی را مطرح کرده اند که تصاویر ماهواره ای ثبت شده از سوی روسیه نشان می دهد، بمبهای حامل مواد شیمیایی از مناطق تحت سیطره تروریستها به منطقه الغوطه اصابت کرده و در این مسئله یک کشور عربی به همراه یکی از گروههای مسلح نقش مستقیم داشته است. ارائه اسناد این اقدام تروریستها توسط روسیه به اعضای شورای امنیت در نشست اخیر آنها باعث سکوت و تغییر موضع اولیه آنها شده بود.



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: